Avantajele apelarii la o tipografie pentru publicitate
De la bannere online, la reclame televizate, publicitatea este o parte integrata a vietii cotidiene. Vedem reclame pe cladiri, postere lipite pe stalpi, primim pliante si fluturasi la metrou, iar in pauza fiecarei emisiuni, fiecarui film sau fiecarui program radio suntem bombardati de tot felul de reclame. Acesta este rezultatul unei industrii de milioane de dolari sustinute de marile companii, care investesc sume fabuloase in productie publicitara pentru a-si promova imaginea.
In aceasta lume a competitiei permanente, companiile nou infiintate sunt puse in fata nevoii de a se promova pentru a supravietui insa adesea lipsesc fondurile pentru campanii scumpe. Aceasta este situatia in care se poate apela la o tipografie pentru un alt tip de reclama: productia publicitara printata.
Acesta este cel mai ieftin tip de publicitate, iar tipografiile care se specializeaza in productia de flyere, pliante sau postere sunt din ce in ce mai numeorase. La o simpla cautare „tipografie bucuresti” in pagini aurii sau pe Google, se vor obtine cel putin cateva duzine de rezultate.
Pe langa pretul aproape neglijabil prin comparatie cu alte tipuri de publicitate, apelarea la o tipografie are numeroase avantaje:
Permanenta: La televizor sau pe interent, reclamele se succed cu rapiditate, iar adesea consumatorul nu retine toate detaliile la o singura vizionare, insa nn material printat este permanent, el poate fi pus de-o parte si privit atunci cand consumatorul are nevoie de respectivul serviciu. O reclama pe un flyer, intr-un pliant sau pentru cei care dispun de mai multe fonduri intr-o revista, poate promova produsul chiar si luni de zile dupa distributie.
Credibilitate: Tipografiile care se ocupa de acest gen de productie publicitara precum tipografia din Bucuresti http://umix.ro ofera si servicii de consultanta si creatie grafica. Asta inseamna ca tipografia garanteaza calitatea rezultatului finit in totalitate, de la calitatea hartiei, la impactul designului. Un material bine facut inseamna credibilitate pentru companie. Sondajele au demonstrat ca un material publicitar de calitate superioara, cu un aspect profesional, este de 2 ori mai putin probabil sa fie aruncat fara a fi citit.
Performanta: Desi este cea mai ieftina metoda de promovare, studiile in domeniu au demonstrat ca flyerele, pliantele si reclamele din ziare si reviste genereaza rezultate aproape la fel de bune ca reclamele televizate. Motivul este implicarea consumatorului, acesta face alegerea constienta de a citi materialul si este mult mai predispus sa raspunda favorabil decat in momentul in care reclama ii este servita „fortat”.
Pentru o companie mica, raportul pret-eficienta al productiilor publicitare printate, prin comparatie cu efortul financiar de a difuza o reclama in alte surse media, este cel mai profitabil.
Luand in considerare toate aceste avantaje, pentru companiile aflate la inceputul drumului, contractul pe termen mai lung cu o tipografie din Bucuresti sau o tipografie din orasul in care acestea opereaza, este cea mai buna idee de promovare. In mod special ca la comenzile de mare triaj sau pentru clientii fideli, majoritatea tipografiilor sunt dispuse sa aplice reduceri substantiale. Astfel, se poate investi constant in publicitate fara a risca cheltuieli ce nu pot fi acoperite sau consumarea pe promovare a intregului profit obtinut.