Categorii

Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.

Excelent

Articole informative de la a la z

Cu metroul la aeroportul Henri Coanda

posteaza-cu-metroul-la-aeroport

Una dintre principalele probleme de transport ale capitalei este ca nu exista o metoda rapida si eficienta de a ajunge din oras la aeroport si invers. Sunt doar doua variante: autobuzele express care pierd prea mult timp in trafic la orele de varf si taxiul, care este costisitor si care, de asemenea, nu e varianta ideala cand e foarte aglomerat. Varianta perfecta este metroul, insa pana sa putem ajunge cu metroul la aeroport va mai dura ceva timp. Pana atunci, cu siguranta vei mai circula cu metroul prin capitala, asa ca noi iti recomandam aplicatia online harta metrou Bucuresti, care te va ajuta sa te orientezi si sa ajungi cat mai rapid la destinatia dorita.

Ideea unei linii de metrou care sa uneasca Bucurestiul de Otopeni exista inca din 1999. Proiectul de constructie a Magistralei 6, 1 Mai-Otopeni, se afla de sase ani pe hartie si ar necesita costuri de 1,3 miliarde de euro. Reprezentantii Metrorex spun ca lucrarile stagneaza deoarece in prezent se deruleaza procedurile legale pentru exproprierea terenurilor aflate pe culoarul Magistralei 6. Din 2011, lucrarile nu au avansat deloc, desi termenul de definitivare a lucrarilor este peste doar doi ani, in 2020. Magistala 6 ar trebui sa fie gata pana atunci pentru ca a fost una dintre conditiile impuse de UEFA pentru ca in Romania sa se joace meciuri din cadrul Campionatului European de Fotbal. Urmeaza ca Arena Nationala din Bucuresti sa gazduiasca patru dintre aceste meciuri, ceea ce face obligatorie terminarea Magistralei 6 in 2020, anul competitiei.

Noua linie de metrou ar urma sa strabata 14,2 kilometri si sa cuprinda 12 statii. De asemenea, M6 va face legatura directa dintre Gara de Nord si aeroport si va avea o capacitate de transport de 50 000 de calatori pe ora pe sens. Banii pentru contruirea acesteia provin din fonduri europene si de la Banca Japoneza pentru Cooperare Internationala. ÃŽn 2010, Romania a semnat un Acord de imprumut in valoare de 330 de milioane de euro cu reprezentantii japonezi, banii fiind investiti in lucrarile de constructie a magistralei.

Linia de metrou spre Aeroport va fi atat in folosul turistilor straini care vin in tara noastra, dar si a romanilor care pleaca sa viziteze alte tari. De asemenea, aceasta se va afisa in mod automat pe harta rutiera Bucuresti si va duce la fluidizarea traficului rutier si va usura modul de transport public spre si dinspre aeroport. Proiectul pe hartie este facut, mai ramane doar sa fie pus si in practica pentru ca, in doi ani, sa putem ajunge la aeroport mai simplu, mai modern, mai rapid, cu metroul.

Lasă un răspuns