Categorii

Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.

Excelent

Articole informative de la a la z

Cum sa iti organizezi biroul in functie de tehnica Feng Shui

Tehnica Feng Shui e veche de cand lumea si toata lumea stie ca se bazeaza pe echilibrarea energiilor din interiorul casei. Aranjand corect obiectele din casa faci ca energia vitala (chi-ul) sa circule intr-un mod optim pentru a crea armonie si abundenta.

Poti sa iti aranjezi casa in tehnica Feng shui, dar poti sa iti aranjezi si biroul astfel incat lucrurile sa iti mearga mai bine. Pentru a-ti organiza mai bine biroul din acest punct de vedere, vei avea nevoie de cateva obiecte de birotica si papetarie care sunt la indemana oricui.

Asadar, iata cateva sfaturi pentru aranjarea optima a biroului in tehnica feng shui:

  • biroul vostru trebuie sa stea orientat catre usa de intrare in camera. Stand asezat trebuie sa puteti sa priviti inspre usa. Daca spatiul unde lucrati are deschidere spre mai multe usi, orientati biroul inspre usa care se deschide cel mai des. Daca nu puteti aseza biroul inaintea usii, agatati o oglinda deasupra biroului pentru a vedea intrarea.

  • amplasati biroul cat mai departe de usa, pentru a controla in raza vizuala cat mai mult posibil din camera. Ceea ce nu vedeti nu puteti controla.

  • obiectele de birotica trebuie sa aiba forme de patrat, rotund, oval sau rectangular. Spre exemplu, o masa in forma de L sugereaza ideea de incomplet, va va diminua autoritatea si va fi o bariera in comunicarea cu alti colegi. Daca totusi aveti deja un birou in forma de L, puteti sa completati spatiul liber asezand acolo o planta, o lampa sau un cos de gunoi.

  • obiectele de mobilier precum si cele de papetarie si birotica nu trebuie sa aglomereze spatiul de lucru, pentru ca circulatia fluxului Chi sa nu fie intrerupta.

  • daca consideri ca atmosfera la birou e destul de tensionata, ia-ti o statueta cu un cocos semet, care iti va reda siguranta in fortele proprii.

  • ordinea trebuie sa fie la ea acasa – 10 minute/zi de curatenie iti vor spori ulterior si eficienta la munca.

  • lumina naturala trebuie sa patrunda in biroul tau. Aceasta inseamna prosperitate in feng shui. Cu toate acestea, nu iti situa biroul inaintea unei ferestre – in spatele tau trebuie sa se afle un perete, sau o fereastra acoperita cu jaluzele.

Este interesant sa urmaresti daca aceste amenajari interioare ale biroului ajuta in vreun fel munca si eficienta ta la serviciu.

Lasă un răspuns