Categorii

Social menu is not set. You need to create menu and assign it to Social Menu on Menu Settings.

Excelent

Articole informative de la a la z

Plicurile personalizate – o solutie pentru corespondenta?

plicuri personalizate

plicuri personalizateIntr-o piata ce pare tot mai competitiva, trebuie sa ne remarcam intr-un fel sau altul, fata de ceilalti din jurul nostru. Insa deseori, calitatea produselor si serviciilor pe care le oferim sau le prestam nu este singurul criteriu ce conteaza in aceasta lupta. Cel mai adesea oamenii sunt influentati intr-o mare masura de prima impresie – astfel, materialele promotionale pe care le primesc sau le intalnesc prima data au un rol extrem de mare. Fie in mod constient, fie involuntar, acest lucru se petrece peste tot in jurul lumii. Iar pentru a obtine rezultate cat mai bune, in mod evident va trebui sa constientizam acest proces de promovare si sa il dirijam si conducem corect. Vom prezenta cateva sugestii sau sfaturi utile privitoare la utilizarea sau alegerea de obiecte si materiale diverse, disponibile prin tipografiile specializate din tara noastra – pentru ca de aici ne este foarte usor sa incepem. Vezi aici plicuri personalizate ce pot fi implementate intr-o multime de firme, organizatii si companii, fiind usor de configurat pentru o serie de activitati, evenimente sau momente.

 

Alege sa  nu mai utilizezi obiectele standardizate, atat in companie (pe cat posibil) cat mai ales in relatia ta cu clientii, partenerii sau publicul larg catre care te adresezi. Poti sa nu mai folosesti deci niciodata plicurile albe, clasice, pentru corespondenta, cat si pentru alte situatii. Implementeaz logo-ul si elementele de brand, adaugand chiar si text, imagini, grafica variata pentru a crea un  look cat mai corect din punctul de vedere al coeziunii. Fa ca aceste plicuri personalizate sa fie in aceeasi linie cu restul materialelor de promovare pe care le detii sau distribui. Fa ca oamenii sa aleaga inca de la inceput scrisorile tale, din mormanele de plicuri ce ajung in cutiile de corespondenta, acasa sau la birou.

 

Majoritatea ofertelor de acest tip, prezentate de tipografiile din intreaga tara, contin plicuri de  calitate superioara, din hartie, ce pot sa suporte imprimare completa – fata-verso. Aceste plicuri personalizate sunt disponibile intr-o varietate de stiluri si design-uri. Insa pe langa lucrurile precizate mai sus, referitor la personalizare, trebuie sa amintim si posibilitatea de inserare a numelui adresantului, a datelui acestuia sau a altor elemente specifice. Lucru datorat in mare parte tehnicii moderne, a tiparului digital, care poate configura in mod separat fiecare print realizat. Astfel, fisierele respective pot fi modificate cu usurinta, transferate sau copiate fara niicun fel de greutate.

Aceste produse pot fi folosite si pentru distribuirea de diverse invitatii, carti postale, anunturi, notite, carduri.

Preturile accesibile, tirajul minim necesar sunt alte doua atuuri de care se tine cont in apelarea la aceste solutii de promovare.

Alte aspecte de care se mai poate tine cont in alegerea unor plicuri personalizate sunt:

– utilizarea ferestrei in zona de spate a plicului

– tipul de lipire – umeda sau siliconica

– dimensiuni (amintim cele mai uzuale – DI, C4, C5, C6, A4.

– cu desen pe fundal, albe sau colorate.

– rezolutia imprimarii si tipul acesteia (monocromie sau policromie), pe ambele parti sau doar pe una.

Investe-te chiar acum in promovarea afacerii tale prin aceste tipuri de produse – daca ai considerat ca merita sa investesti in acest domeniu al corespondentei, gaseste aici plicuri personalizate intr-o oferta extrem de diversificata, de la producatori si experti din intreaga tara !

Lasă un răspuns