Publicitate pe Instagram: tot ce trebuie sa stii

Stiai ca publicitatea pe Instagram este acum disponibila? Insa, cum ai putea profita din plin de ea?
In ziua de azi, peste doua milioane de persoane folosesc Instagram pentru a difuza publicitate platita. Si nu degeaba. Cu o audienta potentiala de peste 928 de milioane de persoane, publicitatea pe Instagram reprezinta o unealta esentiala pentru orice specialist in marketing.
Bineinteles, pentru a putea benefiica de publicitate pe Instagram trebuie sa dispui de un profil Instagram (logic) si de un cont de Facebook. Doar atat. Nu mai este nevoie sa fii o marca mare si cunoscuta cu milioane de abonati.
Singura conditie pe care trebuie sa o indeplinesti este aceea de a-ti lega pagina profesionala de Facebook de contul de Instagram. Procedeul este extrem de simplu:
– Acceseaza pagina de Facebook;
– Da click pe Setari in meniul de sus;
– Selecteaza Publicitate Instagram in meniul din stanga;
– Da click apoi pe buton Adauga un cont;
– Creeaza-ti publicitatea in tabelul de bord Facebook Business Manager;
Acum esti pregatit sa faci publicitate pe Instagram!
Diferitele tipuri de publicitate pe Instagram:
Story-uri. Poate fi vorba de poze sau de clipuri video, apar la Stories, la utilizatorii de Instagram. Si, deoarece 5000 de milioane de utilizatori folosesc aceasta functionaltate zi de zi, este cea mai potrivita modalitate de a te face remarcat. Aceste stories este limitata in timp si sunt de privilegiat pentru oferte exceptionale sau de a profita de o latura mai fun.
Poze. Pozele apar in fluxul de actualiate al utilizatorilor. Lasa-ti frau liber creativitatii.
Clipuri video. La fel ca si in cazul pozelor, clipurile video apar in fluxul de actualitate al utilizatorilor. Pot dura pana la 60 de secunde insa este recomandat sa folosesti clipuri video de aproximativ 15 secunde. Sunt extrem de atractive.