Trenduri in Web Design 2013

Parte din orice strategie de content marketing eficienta este sa fii la curent cu ultimele trenduri in materie de web design. Perceptia asupra continutului paginii unui site a evoluat semnificativ in ultimele 12-18 luni si odata cu ea s-au petrecut schimbari semnificative si in web design, care este folosit tocmai pentru a prezenta continutul unui site. Emergenta unor trenduri precum Instagramul, Pinterest sau timeline-ul vizual al Facebook, ca sa nu mai vorbim de cresterea semnificativa a numarului de utilizatori ai aplicatiilor si Internetului pe mobil, au determinat oamenii de marketing din online sa isi concentreze atentia asupra continutului vizual al site-urilor. In mod evident, chiar si in urma acestor schimbari, continutul ramane o parte esentiala a oricarei strategii de marketing al oricarui business care isi doreste vizibilitate in online. Totusi, in timp ce continutul ramane „rege”, desgnul trebuie sa fie parte integranta a oricarei strategii de content markenting pentru ca aceasta sa reuseasca. In loc sa sufocati un site cu continut, contentul trebuie incorporat intr-un design atractiv si modern care sa atraga atentia, sa faca apel la emotie si sa ii transforme pe cei care doresc doar sa isi creeze o parere in clienti. Iata cateva dintre cele mai recente trenduri in materie de web design in 2013, ce pot da un imbold afacerii tale online sau te pot ajuta la crearea unui portal sau a unui site de succes.
a.) Responsive Website Design
Aceasta este una dintre tendintele de top in materie de web design din acest moment, fiind o parte esentiala a programarii web datorita cresterii numarului de utilizatori care folosesc Internetul pe tablete sau telefoane mobile. Este important ca un business sa aiba un website adaptat sa se potriveasca oricarui tip de dispozitiv folosit pentru a vedea continutul site-ului respectiv. Prin Web Designul „Responsive” (sensibil), te poti asigura ca site-ul tau este vazut in modul in care intentionezi sa fie vazut, indiferent ce aparat este folosit pentru a-l accesa. Daca site-ul tau nu beneficiaza de un webdesing responsive sunt sanse foarte mari ca utilizatorii sa ignore continutul tau si sa treaca la un alt site pe care il pot vedea usor cu telefonul sau tableta, chiar daca informatia prezentata poate nu este la fel de relevanta.
b.) Utilizarea efectelor speciale
Utilizarea de efecte speciale este un alt trend ce poate fi remarcat in ultima perioada in materie de webdesign si o posibilitate ce poate fi luata in calcul in cadrul oricarei strategii de marketing de continut. Din moment ce indivizii continua sa petreaca din ce in ce mai mult timp pe Internet, folosind telefoanele mobile si tabletele, vechile paradigme de navigare ale computerelor de tip desktop sunt lasate in urma. Acest lucru a condus la crearea de forme noi de design care implica efecte vizuale si forme complexe de interactiune prin folosirea de noi tehnologii, precum CSS3 si HTML5. Acest lucru a condus la caderea in desuetudine a elementelor vizuale culisante, a butoanelor de interactiune, derularea parallaxa si altele.
c.) Design minimalist, usor de inteles pentru utilizatori
Designul minimalist, user-friendly a devenit, de asemenea, foarte la moda si din ce in ce mai utilizat. Ideea ca mai putin inseamna mai mult este o abordare populara care a inceput sa fie din ce in ce mai populara odata cu aparitia unor site-uri precum Tumblr, care au profitat de pe urma faptului ca au oferit utilizatorilor forme de design web minimalist. Acest concept presupune si lasarea unui spatiu alb mai mare in pagina, ceea ce face site-urile care urmeaza acest trend sa arate mai profesionist. Pe http://www.dream-design.ro/ puteti afla care sunt si celelalte lucruri pe langa designul site-ului, care va pot garanta succesul in spatiul online.
d.) Social Media integrata
Integrarea de elemente Social Media este un alt trend in website design care incepe sa fie utilizat pentru majoritatea site-urilor noi. Desi folosirea butonului de share nu este un concept nou, integrarea retelelor de social media pe siteurile web continua sa mearga din ce in ce mai departe. In timp ce „responsive web design”-ul ajuta site-ul la livrarea performanta a continutului, share-ul sau raspandirea informatiei de pe site prin intermediul canalelor de social media ajuta continutul „sa ramana rege”. Integrarea social media pe site este o prioritate pentru oricine doreste sa aiba succes in content marketing.
Multe dintre ultimele ultimele tendinte in materie de webdesign demonstreaza ca infrumusetarea modului de prezentare a informatiei este esentiala, fapt demostrat de site-uri precum Instagram si Pinterest care au aratat ca designul are un potential urias in a face o companie sa iasa in evidenta in spatiul virtual si conduce la o forma de loialitate de nepretuit din partea utilizatorilor. Implementand aceste tendinte in materie de web design va va ajuta sa indreptati business-ul dumneavoastra la un cu totul alt nivel.